koučink

Silvia Viola – trenérka 1. modulu tréninku ,,Umění a věda koučování”

Rádi bychom Vám představili Silvii Violu z Portugalska, trenérku, která vedla v Praze úplně 1. modul tréninku ,,The Art & Science of Coaching”.

Silvia Viola, povoláním právník, je více než 18 let  profesionální lektorka a členka Erickson Coaching International. Silvia začala budovat svou právnickou kariéru převážně se zaměřením na oblast duševního vlastnictví, padělání, ochrany práv a inovací, kde kreativita byla součástí její práce. (more…)

Umíte si zvolit oblast svého podnikání?

Vaše práce záleží jen na vás samých a je moc oblastí, které mohou být jádrem vašeho koučinkového podnikání. Po absolvování školení The Art & Science of Coaching, které v Erickson CZ pořádáme, si účastníci často zvolí jako oblast svého zájmu Happiness koučink, Studentský koučink, Executive koučink, Týmový koučink, Addiction recovery koučink. A seznam pokračuje.

(more…)

Vlastnosti kouče – poznáte se mezi nimi?

Co vlastně dělá z člověka výborného kouče? Jaké dovednosti a osobní vlastnosti odlišují průměrného kouče od výborného? Je to spíše průběh a struktura sezení, vnitřní kvalita, zvolená technika nebo umění koučování?

Jsme si jistí, že neexistuje jen jedna klíčová vlastnost, která by charakterizovala ty nejlepší kouče. To, co mají dobří koučové společné, je především sebedůvěra, nepodceňování se, vědí, jak udělat změnu a jak dosáhnout výsledků. Vlastně… vědí, jak dělat svou práci.

(more…)

Moje koučinkové podnikání – jak určit cílovou skupinu

Určitě jste si mysleli, že začnete koučinkové podnikání, měli jste představu o tom, jak to funguje, ale nyní si nejste jistí, jak vlastně začít. Přemýšleli jste, jaká bude vaše značka, jak byste dělali marketing a prodej, ale existuje několik klíčových věcí, se kterými musíte začít, pokud chcete rozjet své koučinkové podnikání a mít zisk.

Analýza a pochopení vaší cílové skupiny je nejvýznamnější položkou ve vašem podnikání, v začátku i v průběhu. Pochopením potřeb a přání zákazníků umožníte růst a rozvíjet sami sebe. Podnikatelé často dělají v tomto kroku chyby, protože neumí určit svou cílovou skupinu nebo přeceňují trh práce, kde mohou pracovat. Naše rada je přečíst si těchto 7 otázek, které vám pomohou v jejím určení.

(more…)