Online marketink je nejdůležitější položkou, o kterou musíte pečovat při zakládání a vedení koučinkového podnikání, protože právě online marketing povede k vaší pozice mezi konkurencí. Koučování není hmatatelný produkt, takže on-line marketing je jediný způsob, jak si můžete vytvořit svoje podnikání. Jakmile jsou všechny segmenty odstartovány a začali jste je používat pravidelně, podpora vašemu podnikání bude trvat 24/7.
Online marketink – Pár věcí, které mějte na paměti při provádění online marketinku:
Obsah, který komunikujete prostřednictvím svých internetových kanálů by měl být spojen s největšími sny, touhami, strachy a výzvami vašich zákazníků. Když správný klient narazí na váš obsah, pozná v něm sám sebe a bude přirozeně přitahován k řešení, které mu nabízíte.
Internetový marketing je založen na tomto přírodním přitahování, tj. na “pull” a ne na “push” marketink. Co to znamená? Místo toho, abyste tlačili lidi ( “push”) k tomu, aby platili za vaše služby a přišli k vám – protože jste nejlevnější / nejlepší / nejkvalitnější, je třeba sdílet užitečné informace, abyste zaujali potenciální zákazníky.
Musíte si uvědomit, že oblast Internetového marketinku vyžaduje odborné znalosti. Kromě toho, že jste kouč musíte se vyznat v marketinku a prodeji. Jelikož máte zboží, které nepřidáte do skříně či regálu. Bylo by dobré, kdybyste si vyzkoušeli marketingovou oblast sami a sami ji spravovali, nebo alespoň některé segmenty on-line marketingu, a to ze 2 důvodů: sami mnohem lépe prezentujete svůj produkt, než nějaká agentura, a o to to stojí méně.
Jakmile zpanikaříte při pomyšlení na upravování webových stránek, psaní blogů a udržování sociálních sítí a e-mailového marketingu, bylo by nejlepší mít jednu osobu, které rozdělíte alespoň část úkolů. Na konci dne by mělo být cílem, abyste 80% svého času strávili koučováním, tj. zabývali se věcmi, které máte rádi.
6 věci, které jsou základy vašeho online marketinku
Když pochopíte, co je on-line marketink a co všechno obsahuje, projděte krátkým seznam důležitých kroků, kterými budete muset udělat při plánování a provádění online marketinku:
- Udělej si svůj web. Bylo by nejlepší, když web bude v programu WordPress, protože údržba není drahá, můžete snadno upravovat informace a přizpůsobovat, což trvá pouze několik dní, než vypustíte svůj web do světa. Po vytvoření webu (za předpokladu, že nevíte, jak to udělat sami), se naučíte, jak upravovat své stránky sami. Nepotřebujete dlouhou dobu na to, abyste WordPress zvládli, tím automaticky snížíte náklady na minimum.
- Nový obsah / zprávy / blogy vždy sdílejte na sociální sítě (Facebook, Linkedin, G + a jiné). Lidé uvidí váš nový blog na různých místech, v závislosti na tom, kde se pohybují a odvede je na web. Důležité je, že VŠECHNY obsahy zveřejněné na různých sítích, vedou lidi na web, kde o vás naleznou více informací, vaše služby a programy.
- Cílem je shromáždit co nejvíce kontaktů a informací o potenciálních klientech. Jedna z možností je nabízet na webu zdarma kvalitní obsah, který dostanou, pokud se se přihlásí na váš mailing seznam, tzn. pokud nechají svůj kontakt. Tímto způsobem můžete budovat svou bázi zainteresovaných klientů. Vaším dárkem může být článek / blog ( “Top 10 způsobů, jak …”), nástroje pro sebehodnocení ( “Jaký jste typ osobnosti?” Nebo “Nástroje sebemotivovace” …), audio záznam (“Rady Marilyn Atkinson o vývoji dosahování cílů – kroky “), nebo cokoliv co bude mít pro vašeho potenciálního zákazníka další hodnotu, kterou nelze získat nikde jinde než u vás.
- Tipy, informační bulletiny, videa, blogy, nebo kombinace všeho – mějte systém, prostřednictvím kterého budete komunikovat s vaší cílovou skupinou. Pravidelně následujte zavedený systém a vaše publikum se na to zvykne. Na provádění marketingu a online marketingové kampaně je nutné mít dlouhodobou strategii a plán. Něco sdílet na sítích na objednávku může mít negativní vliv na vaše potenciální zákazníky – jakmile nejste zajímaví, obrátí se jinam, kde jim poskytnou přidanou hodnotou.
- Vyberte 3 sítě, na kterých budete přítomni. Facebook a Linked In jsou povinné, vedle nich vyberte Instagram, Twitter nebo G +. Tím snazší bude soustředit se na tři sítě a dávat tam své nejlepší příspěvky. Při rozbalení obchodního a marketingového týmu, se můžete rozšířit i do ostatních sítí.
- Jedna z nejdůležitějších věcí, která udržuje konstantní kontakt s potenciálními i stávající zákazníci je kvalitní e-mailový marketing. V poslední době se objevil termín “lead nurturing” – Vaším úkolem je na určitou kampaň, která bude automatizovaná “pečovat o své zákazníky” a držet je neustále motivovány k dalšímu nakupování. Upozorňujeme, že e-mailové kampaně jsou plánovány – neměli byste zanedbávat své zákazníky, a to je ideální příležitost na levný (nebo zdarma) způsob, jak je udržet v kontaktu.
Tyto položky online marketingu byly založeny na podpoře a určení polohy. Nakonec můžete získat větší obraz a musíte být schopen vytvářet lepší sítě a silnější značku. Nebojte se, společně se nám podaří budování vašeho koučování podnikání.